Monday 6 October 2014

ESP promosi Lagi!!

Salam semua...

Berita gumbira bagi peminat tegar ESP soy protein ni..Bulan ni Shaklee membuat promosi ESP beli 6 percuma 1..

Wow!!! Dulu tak silap setahun sekali jek....pastu Mealshake pun still promo beli 3 percuma 1...

Mak ayah sihat , anak-anak pun sihat...

Saya menyertai Jom Kurus 1 Malaysia ni nak habaq, pas senam uols akan rasa sengal2 otot...sakit kaki la kan...rasa tu menunjukkan senaman anda tu efektif...so cara saya nak baiki semula otot-otot maka saya perlukan protein...

Jadi, saya akan minum ESP soy protein...malah saya akan lebih bertenaga ok! kerana saya bersenam lebih kurang 5 kali seminggu...saya memang perlukan tenaga yang mencukupi.... Alhamdulillah....

Resepi yang saya selalu buat ketika minum ESP soy protein ni, saya akan campurkan satu scop esp, beberapa biji strawberry yang telah dibekukan dan secawan susu rendah lemak...blend kan...sangatttttt sedap ok...

Bukan itu sahaja...saya taburkan sedikit chia seed...banyak kelebihan chia seed ini...salah satunya...ia menyerap air...mengandungi omega..baik untuk tulang...

Jom, rebut peluang untuk dapatkan esp soy protein promosi beli 6 percuma 1 dan mealshake beli 3 percuma 1.

Hubungi saya 016 9622653

Boleh dapatkan di sekitar Seremban, Paroi, Negeri Sembilan, Sikamat, Seremban 2, Paroi, Senawang dan sekitarnya..

Pos di seluruh Malaysia..

#ShakleeEffect#ShakleeSeremban#Slimfitn9#Jomkurus#JK1M

No comments:

Post a Comment