Monday 16 September 2013

JANA PENDAPATAN BERSAMA SHAKLEE

BECOME A DISTRIBUTOR

Siapa berminat nak menjana pendapatan daripada rumah? Kesihatan diri lebih baik, pendapatan lebih Baik! Modal serendah RM75. 

Berapa kos Join Member Shaklee ni?
  • Pendaftaran keahlian : RM 65 + RM 10(WM)/RM 20(EM) Postage Memberkit
Saya pemalu, saya tak pandai nak jual-jual dan terangkan tentang produk nie..

  • Tiada istilah malu kerana kita tak keluar untuk menjual. Hanya ONLINE.. Bermula Oktober 2013, semuanya online bermula dari PESANAN sehingga PENGHANTARAN semuanya SHAKLEE akan uruskan. Kami sentiasa disamping anda untuk GUIDE anda..
Join Shaklee nie kena cari orang ke?
  • Apabila anda merasai keberkesanan SHAKLEE, anda akan memberitahu kawan sekeliling anda dan secara tidak lansung anda akan mendapat customer anda.. Join Shaklee untuk diri sendiri pun takpe.. tetapi jika anda mahu BONUS, kami akan ajarkan teknik PELANGGAN CARI ANDA, BUKAN ANDA CARI PELANGGAN.. RAHSIA KAMI..
Orang kata MLM kene buat loan..betul ke?
  • Yang itu saya kurang tahu.. yang saya tahu group kami tidak ada konsep HEAD-HUNTING atau membeli pangkat.. saya hanya bermula dengan mengeluarkan modal RM65 sebagai ahli, bila ada order saya direct payment online(transfer) ke HQ @ Branch Shaklee, semua HQ @ Branch Shaklee yang uruskan,senang kan..(hanya transfer payment,call,bg order and pos alamat mana) DONE!
Betul ke MLM ni kaya kan orang atas??
  • Tidak betul.. sebab dalam sistem SHAKLEE siapa yang buat dia akan dapat.. anytime downline boleh je break upline. anytime downline boleh naik dulu dari UPLINE. USAHA yang GIGIH akan mendapat PULANGAN yang LUMAYAN.
  • RAMAI yang dah join SHAKLEE takut SALES kurang, INGAT REZEKI ALLAH YANG BERI!!
Ingin bersama-sama kami.. Jangan malu dan segan. Jom kita berubah kepada kehidupan yang lebih selesa.
  • Penghantaran Shaklee Negeri Sembilan ,Seremban, Melaka,  Kuala Lumpur, Pahang dan Seluruh Malaysia,Indonesia. Untuk Maklumat lanjut tentang keahlian /Pembeliaan produk@menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
JOM BERUBAH! SIHAT BERSAMA SHAKLEE
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 918850]
♥ Contact No : 016 962263
♥ Emel : nursuraya@hotmail.com

No comments:

Post a Comment