Wednesday 11 December 2013

Vission Board!

Bismillah Walhamdulillah...

Vission Board!

Dulu tak pernah nak ada...
Bila leader suruh  buat taku pernah nk.buat..lambat baru buat..

Alasan kenapa yerk..tak buat pun takpe..ingat dlm kepala je lah...

Tadi..bila ada training dia tak.sedut vission.board tapi video collage..betul ke yer spelling dia..

Collage? Yang aku tau hanya tampal tampal.time sekolah dulu..

Bila trainer suh buat upenya ia seakan vission board..what we want after 10 years...
Dia cakap..gambar itu akan kembali kepada kita bila.kita selalu tengok..sebut.

Oh baru ku teringat My Vission Board With Shaklee..

Saya nk Financial Freedom 2 tahun akan dtg..
Saya nak.bawak family gi tunai haji umrah..
Saya nak.beli rumah dan kereta besar.

Itu adalah salah satu vission board yg saya impikan.

Abadikanlah..sebutkanlah hari hari.
insyaAllah ia akan kembali kepada kita..

Power of Doa

No comments:

Post a Comment