Wednesday 6 November 2013

Vivix Si Tonik Ajaib

Set Kecantikan Kulit, Set Kulit Berjerawat, Set Resdung, Set Diet Secara Sihat, Set Hamil, Set Ibu Menyusu, Set Dalaman Wanita, Set Kanak-Kanak, Alfalfa, Set Slimming, Omega, Shaklee Seremban, Shaklee Melaka, Shaklee Temerloh, Shaklee Bangi, Shaklee Nilai,Shaklee Selangor,Shaklee Mentakab, Parut pudar dengan Vita E
VIVIX

Revolusi Terbaru dari ShakleeVivix™ 

Jenama produk kesihatan terkenal Shaklee memperkenalkan minuman kesihatan Vivix Botanical Beverage Mix yang menghimpunkan semua kebaikan tumbuhan berkenaan. Malah ia adalah produk terlaris dengan jualan sejuta botol sejak tahun pertama diperkenalkan di Amerika Syarikat (AS) dan Kanada.Menurut Ketua Pegawai Saintis Shaklee Corporation Amerika Syarikat, Dr Carsten R Smidt, Vivix adalah kuasa baru menghalang proses penuaan wajah.Kandungan anggur muskat, elderberi, lobak ungu dan polygonum cuspidatum terbukti membantu untuk melawan penyakit serta melambatkan proses penuaan.
"Kajian yang dijalankan membuktikan kandungan dalam tumbuh-tumbuhan terutama anggur muskat memberi tindak balas melawan agen penuaan. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.

Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)," katanya. Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan.
Katanya, Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain.
sumber: Harian Metro


Apakah sebenarnya Vivix ini? -Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
-Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
-Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Elderberi
Anggur Muscadine
Polygonum Cuspidatum
Lobak Ungu


4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Selullar:
  1. Kerosakan DNA ~ setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yg merosakkn DNA. serangan-serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu "typo"(kesilapan dr yg asal) yg akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. >> ramuan VIVIX melindungi dan memperbaiki selullar DNA. :)
  2. Pengawalan Genetik ~ kajian menunjukn ramuan VIVIX  mengaktifkn satu pengawalan genetik utama yg menolong melambatkan penuaan tahap selullar.
  3. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel ~  penjana tenaga didlm sel menghasilkan tenaga yg kita perlukn. apabila fungsi penjana tenaga menurun fungsi sel turut menurun. >> VIVIX menggalakkn pembentukn br penjana tenaga untuk meningkatkn tahap tenaga dlm sel.
  4. Penimbunan Protin AGE(advance Glycation End Product) ~  membantu melambatkan pembentukan protin AGE.
Juga membantu memelihara >> kesihatan jantung, otak, sistem imun, sendi, perlindungan antioksidan, kesihatan dan kesejahteraan.


Siapa yang memerlukan Vivix? 
Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.

Kebiasaanya, jika mengambil Vivix, kami menyarankan agar tidak perlu mengambil supplement lain. Ini kerana harganya yang agak tinggi tetapi berbaloi dengan khasiatnya.

Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan suplement lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama.

Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

**PERHATIAN : Vivix tidak disarankan kepada ibu mengandung

Credit to : Yoursvitaminshoppe

SIHAT SENTIASA BERSAMA SHAKLEE

 " ALWAYS GREEN"

 Yours Shaklee Independent Distributor 
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 918850] 
♥ Contact No : 016 9622653 
♥ Emel : nizwanieza@gmail.com / nursuraya@hotmail.com

 Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 918850 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. 

Penghantaran Shaklee Negeri Sembilan, Kuala Lumpur dan Seluruh Malaysia, Indonesia. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami melalui https://www.facebook.com/messasges/VitaminCintaku ATAU info diatas. LIKE MY FanPage: https://www.facebook.com/VitaminCintaku


 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share. 'Sharing Is Caring'

No comments:

Post a Comment