Tuesday 22 October 2013

Kurus bersama Shaklee

Assaalam Bismiallah Walhamdulillah...

Ramai yang mencari set perlansingan..Yer la nak kurus kene dengan cara yang sihat. Set Perlansingan Shaklee sangat popular... Dimana terdiri daripada Cinch, ESP, Lecthin, Herb Lax, Cinch Tea dan juga Alfafa..

Ia melalui 3 peringkat dimana peringkat pembuangan toksin, proses membakar lemak dan kolestrol dan juga membina otot. Jadi, proses perlansingan ni akan membuatkan kulit atau badan kita membentuk tanpa pengenduran..bermakna ia terbentuk.







Proses Membuang Toksin : Alfafa atau Herb Lax

Proses Membakar : Lecthin atau Omega Guard

Proses Membina : Cinch atau ESP


Ibu yang hamil yang takut kenaikan berat badan secara mendadak dan ibu menyusu juga  boleh mengunakan set ini dengan selamat..

Jom kita ubah ke arah kesihatan.


SIHAT SENTIASA BERSAMA SHAKLEE

" ALWAYS GREEN" Yours Shaklee Independent Distributor
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 918850]
♥ Contact No : 016 9622653
♥ Emel : nizwanieza@gmail.com / nursuraya@hotmail.com

 Jika anda WALK IN di mana-mana BRANCH SHAKLEE, silalah menggunakan ID saya 918850 untuk mendapatkan supplement anda dengan HARGA YANG ISTIMEWA DAN MENJIMATKAN. 

Penghantaran Shaklee Negeri Sembilan, Kuala Lumpur dan Seluruh Malaysia, Indonesia. Untuk Maklumat Lanjut tentang keahlian / pembelian produk atau menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung terus dengan kami melalui https://www.facebook.com/messasges/VitaminCintaku ATAU info diatas. LIKE MY FanPage: https://www.facebook.com/VitaminCintaku

 ** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. Jika anda rasa ia berguna, sila klik share. 'Sharing Is Caring'

No comments:

Post a Comment